مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-09اقتصادي

حداقل فلافل را از مردم نگیرید!


نان و مخلفاتش آخرین بازمانده سفره بسیاری از خانوارهای ایرانی است، به جای وجب به وجب کوچک تر کردن این سفره، وقت آن است که با احیای برجام به سوی رفع تحریم ها بروید و زمینه را برای جمع کردن سفره رنگین کاسبان تحریم و عادی سازی روابط با دنیا و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، یونس قیصی زاده در عصرایران نوشت: کنار ساحل بوشهر انبوهی از فلافل فروشی ها هستند که پاتوقی شده برای همه اقشار که نان ساندویچی بردارند و فلافل و متخلفات را چنان فشرده در آن بچپانند که دیگر جا نداشته باشد و بعد ساندویچ در دست بروند کنار دریا بنشینند، به دریای بی کران نگاه کنند، به صدای امواج گوش دهند و برای لحظاتی هم که شده از فکر گرانی و قسط و بیکاری و اوضاع نابسامان روزگار رها شوند و از خوردن فلافل لذت ببرند.

این پاتوق های فلافلی و خوردنی های ارزان قیمت در همه شهرهای کشور به ویژه شهرهای جنوبی نیز وجود دارند و فضایی گرم و پویا و پرجنب وجوش به چهره ی شهر می بخشد.

برای بسیاری از مردم کشورمان، همین لذت های کوچک باقی مانده تا حس کنند هنوز دارند نفس می کشند و چیزی شبیه زندگی را تجربه می کنند.

این که هنوز می توانند دست شان را توی جیب شان کنند و به جای رفتن به رستوران و غذایی که بچه ها هوس کرده اند، فلافلی بخرند تا در برابر خانواده سرافکنده نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل فلافل را از مردم نگیرید!

حداقل فلافل را از مردم نگیرید!