مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-09اجتماعي

کمبود 150 کلاس درس در ملارد/ خیرین وعده ساخت 20 مدرسه را داده اند


فرماندار ملارد با اشاره به وضعیت نامطلوب سرانه آموزشی در این شهرستان و کمبود 150 کلاس درس، گفت: در حال حاضر 10 مدرسه در حال احداث بوده و خیرین قول در دستور کار قراردادن ساخت 20 مدرسه دیگر را نیز داده اند.

- جابر کریمی فرماندار ملارد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: معلمان و فرهنگیان عزیز طی 2 سال گذشته و بحران کرونا با وجود همه نگرانی ها، مشکلات و شرایط کشور مجاهدانه بار سنگین آموزش کودکان و نوجوانان را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به مسئله ارتقا فضاهای آموزشی، افزود: ملارد یکی از شهرستان هایی است که در وضعیت مناسب فضاهای آموزشی قرار ندارد و با توجه به جمعیت فزاینده شهرستان به بیش از 500 هزار نفر، ظرفیت فعلی آموزشی کافی نیست و باید به سطح معقولی برسد.

فرماندار ملارد بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد یکی از مجامع فعال استان و کشور است و در سال گذشته 10 مدرسه خیرساز افتتاح شد و در سال جاری نیز 10 مدرسه در دست احداث است.

کریمی با اشاره به کمبود 150 کلاس درس در شهرستان ملارد و قول خیرین برای در دستور کار قرار گرفتن 20 مدرسه دیگر، گفت: در حوزه ارتقا کیفی آموزش، تجهیز مدارس به لوازم کمک آموزشی، توانمندسازی فرهنگیان به ابزار روز آموزشی، دوره های ضمن خدمت و استفاده از ظرفیت مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 150 کلاس درس در ملارد/ خیرین وعده ساخت 20 مدرسه را داده اند

کمبود 150 کلاس درس در ملارد/ خیرین وعده ساخت 20 مدرسه را داده اند