مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-09اقتصادي

نرخ نان در مازندران گران نمی شود


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: هیچ دستورالعمل و برنامه ای برای تغییر نرخ نان و نان سنتی در استان نداریم و گران نمی شود.

- با اشاره به آغاز برداشت کلزا از مزارع استان اظهار داشت: برای خرید تضمینی این محصول، 17 مرکز براساس نوع پراکنش در سطح استان و در 9 شهرستان فعال شدند.

وی ادامه داد: طبق آمار حدود 9 هزار هکتار از اراضی به کشت کلزا اختصاص پیدا کردند و پیش بینی می شود 13 هزار و 800 تن محصول از کشاورزان خریداری شود.

وی قیمت هر کیلوگرم کلزا با دو درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 15 هزار تومان اعلام کرد و درباره شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ نان در استان گفت: با توجه به اینکه در زمینه قیمت نان صنعتی حجیم شاهد تغییرات قیمتی در آرد و گندم هستیم، قیمت هر کیلوگرم گندم دو هزار 700 تومانی به 12 هزار تومان تغییر یافت در نتیجه قیمت آرد نیز به کیلویی 15 تا 16 هزار و 900 تومان تغییر کرده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران ادامه داد: دولت سیاست ها و برنامه هایی را برای جبران هزینه هایی دارد و در مازندران هیچ برنامه و دستورالعملی برای تغییر نرخ نان نانوایی ها یا نان سنتی نخواهیم داشت و روند به قیمتی مدیریت می شود تا نان با قیمت کنونی به مردم عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ نان در مازندران گران نمی شود

نرخ نان در مازندران گران نمی شود