مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-09سياسي

لزوم تولید اندیشه و پشتوانه سازی های علمی در فعالیت های رسانه ای


فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بازدارندگی رسانه ای و افزایش تاب آوری رسانه ای در مقابل تحرکات سنگین دشمن جز با بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه مقدور نخواهد بود.

- مشهد ـ فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بازدارندگی رسانه ای و افزایش تاب آوری رسانه ای در مقابل تحرکات سنگین دشمن جز با بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه مقدور نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مقاطع مختلف به آن اشاره و تأکید فرموند، ضرورت خروج از محاصره تبلیغاتی و بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه است؛ انقلاب اسلامی ایران به عنوان رویکردی جدید در مدل حکمرانی و نیز رویکردی جدید در تعریف انسان و زیست انسانی همواره در معرض هجوم رسانه ای جهت انزوای این مدل قراره گرفته است.

وی ادامه داد: بیش از چهل سال است که دشمن برای مأیوس سازی مردم و مسئولان می کوشد و تلاش مستمری برای وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه های امیدبخش، بزرگ نمایی ایرادات و کوچک نمایی رویش هایی که می تواند با منطق عقل و احساس بشری ارتباط برقرار کند، دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان این که بازدارندگی رسانه ای و افزایش تاب آوری رسانه ای در مقابل تحرکات سنگین دشمن جز با بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه مقدور نخواهد بود، خاطرنشان کرد: سازمان رسانه ها باید چابک، مجهز به تحلیل و مردم شناس باشند که تمام این مؤلفه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تولید اندیشه و پشتوانه سازی های علمی در فعالیت های رسانه ای

لزوم تولید اندیشه و پشتوانه سازی های علمی در فعالیت های رسانه ای