مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 01:522022-05-08سياسي

عذرخواهی مهدی طائب از میثم نیلی


ادعای مهدی طائب درباره نقش یک چهره نزدیک به رییس جمهور در افشای سفر پر حاشیه خانواده رییس مجلس به ترکیه ، شکایت میثم نیلی و عذرخواهی فرمانده قرارگاه عمار را در پی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، انتشار فایل صوتی اظهارات مهدی طائب در دفاع از محمدباقر قالیباف در روز جمعه 16 اردیبهشت، واکنش های زیادی در فضای مجازی برانگیخت .

در این فایل صوتی که از سوی یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از ایران انتشار یافت، فرمانده قرارگاه عمار در سخنانی با دفاع از رییس مجلس که سفر اخیر خانواده اش به ترکیه جنجال برانگیز شد، ادعایی را در خصوص میثم نیلی از فعالان عرصه رسانه و از چهره های نزدیک به آیت الله رییسی مطرح کرد.

همزمان با انتشار اظهارات نامبرده ، شبکه های تلویزیونی ضد انقلاب و کانال های خبری معاند، مانور گسترده ای را درباره ابعاد و پشت صحنه موضوع آغاز کردند.

تداوم این هجمه ها موجب شد تا وکیل میثم نیلی امروز با رد هرگونه ارتباط موکلش با حواشی سفر خانواده رییس مجلس اعلام کند از مهدی طائب به دلیل طرح اتهامات بی اساس و تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است.

وکیل نیلی تصریح کرد: روز گذشته سخنانی از حجت الاسلام طائب منتشر شد که وی ادعا می کند میثم نیلی یک سر خط ماجرای افشای سفر خانواده رییس مجلس به ترکیه بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی مهدی طائب از میثم نیلی

عذرخواهی مهدی طائب از میثم نیلی