مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-05-08فرهنگي

«اینجا سوریه است» به روایت زنان


کتاب اینجا سوریه است صدای زنان راوی جنگ به قلم زهره یزدان پناه است که از سوی انتشارات راه یار چاپ و راهی بازار نشر شده است.

- کتاب اینجا سوریه است نخستین عنوان از مجموعه آثار ناشر در رده زنان مقاومت- فتنه شام است و به تعبیر نویسنده، تلاش دارد فصل جدیدی در چگونگی ثبت تاریخ شفاهی بگشاید گروه فرهنگ و هنر: عباس اسماعیل گل: کتاب اینجا سوریه است صدای زنان راوی جنگ به قلم زهره یزدان پناه است که از سوی انتشارات راه یار چاپ و راهی بازار نشر شده است.

کتاب اینجا سوریه است نخستین عنوان از مجموعه آثار ناشر در رده زنان مقاومت- فتنه شام است و به تعبیر نویسنده، تلاش دارد فصل جدیدی در چگونگی ثبت تاریخ شفاهی بگشاید؛ فصل جدیدی که می تواند ثبت تاریخ شفاهی در موقعیت بحران نامیده شود، هر چند به دلیل گسترده بودن دریای روایت ها، بویژه روایت های مقاومت در سوریه، این روایت ها ناتمام هستند و آنچه در این کتاب آمده، فقط گوشه ای از صدای زنان راوی جنگ در سوریه است که به همت زهره یزدان پناه به نگارش در آمده است.

زهره یزدان پناه قره تپه، نویسنده، مستندساز و پژوهشگر متولد سال 1342 است.

او ضمن بهره مندی از علوم حوزوی ، فارغ التحصیل کارشناسی تاریخ ، کارشناسی ارشد تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی و کارشناسی ارشد پژوهش هنر نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اینجا سوریه است» به روایت زنان

«اینجا سوریه است» به روایت زنان