مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:122022-05-08سياسي

رجوع به قرآن مهمترین رسالت مجموعه تعلیم و تربیت کشور است


امام جمعه سرخه با بیان اینکه متاسفانه امروز قرآن در روش های تعلیمی ما کم رنگ شده است، گفت: رجوع به کلام الله مجید مهمترین رسالت مجموعه تعلیم و تربیت کشور محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام مهدی اشرف عصر یکشنبه در نشست تقدیر از مقام و جایگاه معلم به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی سرخه با حضور معلمان و مربیان قرآنی و آموزش و پرورش این شهرستان بیان کرد: متأسفانه امروز قرآن در جامعه و روش های تعلیمی ما چندان مورد توجه نیست و لذا باید کلام الله را در این حوزه احیا کنیم.

وی افزود: وقتی به تاریخ معاصر نگاه می کنیم در قرن گذشته به خصوص دهه های 20 و 40 وقتی رضاشاه ملعون از ایران فراری و فرزندش جایگزین او شد تا کودتای 28 مرداد، فضای کشور کمی باز شد زیرا هنوز پهلوی کاملاً تسلط بر کشور پیدا نکرده بود و لذا فضایی برای کار فرهنگی و به خصوص فعالان قرآنی پدید آمد و همین امر منشأ خیر و برکت برای آمادگی قلوب مردم در راستای شکل گیری انقلاب اسلامی شد.

توجه به قرآن کریم امام جمعه سرخه ادامه داد: یکی از نکات و توجهات ویژه در خیزش های عظیم که در طول تاریخ اسلام شاهد هستیم توجه به قرآن است و جلسات تفاسیر و رجوع به قرآن و احیای آن در مسیر این خیزش های بزرگ تاریخی به وضوح دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجوع به قرآن مهمترین رسالت مجموعه تعلیم و تربیت کشور است

رجوع به قرآن مهمترین رسالت مجموعه تعلیم و تربیت کشور است