مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-08اقتصادي

ارز 4200 جهانگیری بر مشکلات کشور افزود/ این ارز فسادزاست و باید حذف شود


باید پذیرفت ارز4200 تومانی یا ارز جهانگیری نه تنها نتوانسته مشکلی از مشکلات کشور را حل کند بلکه بر مشکلات کشور نیز افزوده است.

- بهمن آرمان استاد دانشگاه و مشاور وزیر اقتصاد در دولت روحانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با حذف ارز 4200 تومانی توسط دولت، اظهار کرد: باید پذیرفت ارز 4200 تومانی یا ارز جهانگیری نه تنها نتوانسته مشکلی از مشکلات کشور را حل کند بلکه بر مشکلات کشور نیز افزوده است.

وی با انتقاد از سیاست های مالی غلطی که در دهه های گذشته در کشور ما اتفاق افتاده است، افزود: کشور ما شدیداً به واردات دانه های روغنی، گندم، جو، ذرت و.

وابسته بوده و حتی تخم مرغ نطفه دار هم در کشور ما تولید نمی شود آن را  از کشورهای دیگر وارد می کنیم.

این استاد دانشگاه گفت: وابستگی کشور  به واردات کالاهای اساسی به ویژه در دوران فعلی که کشور در تحریم بوده و از طرفی کشور اکراین وارد جنگ شده است به عنوان صادرکننده عمده غلات و دانه های روغنی در جهان تأثیر خود بر کشورهای وارد کنند مثل ایران گذشته است.

آرمان بیان کرد: البته بازتاب این شرایط تنها در ایران نیست بلکه کشورهای دیگر اروپایی نیز از این شرایط آسیب دیده اند به طوری که در مواردی حتی خرید مرغ امکان پذیر نیست چرا که مرغداری ها به دلیل نداشتن مواد اولیه تولید آن ها شدیداً کاهش پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز 4200 جهانگیری بر مشکلات کشور افزود/ این ارز فسادزاست و باید حذف شود

ارز 4200 جهانگیری بر مشکلات کشور افزود/ این ارز فسادزاست و باید حذف شود