مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-08سياسي

تشکیل بسیج یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری از انقلاب بود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تشکیل بسیج به عنوان یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری از انقلاب بوده است و انسان مبارز باید همیشه بیدار باشد.

- ، آیت الله خاتمی ظهر یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی گفت: اندیشه الهی معمار کبیر انقلاب امام راحل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تاسیس نهادهای انقلابی از جمله تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج برای حفظ انقلاب بود.

وی اظهار کرد: همه مردم با حضور در صحنه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، برای حفظ انقلاب نیز حضور مردم ضروری است و فرمان تشکیل بسیج از اندیشه های الهی امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برکات فرمان امام راحل را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم، گفت: حضور همگانی در بسیج باعث می شود در مردم امید و همدلی ایجاد شود و نسبت به نظام و انقلاب دلگرم شوند و باهم بودن را تجربه کنند و امروز علاوه بر جنگ اقتصادی، درگیر جنگ فرهنگی نیز هستیم و تمام همت دشمن بر این است که انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

خاتمی تاکید کرد: خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف انجام داده است، کشور، انقلاب، صاحبان انقلاب و ملت را سرافراز و سربلند نگه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بسیج یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری از انقلاب بود

تشکیل بسیج یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری از انقلاب بود