مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-08اقتصادي

200 میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل فاضلاب چادگان


مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان تکمیل و راه اندازی طرح فاضلاب چادگان را مستلزم تامین 200 میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سعید شمسایی مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان در خصوص وضعیت اجرای پروژه جمع آوری فاضلاب چادگان، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار، طرح فاضلاب شهر چادگان سال آینده وارد مدار بهره برداری می شود.

وی تکمیل و راه اندازی طرح فاضلاب چادگان را مستلزم تامین 200 میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: این طرح به طور همزمان در سه جبهه احداث تصفیه خانه، اجرای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب و مطالعات احداث دو باب ایستگاه پمپاژ در حال اجراست.

شمسایی افزود: عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان از سال 1392 آغاز شده و تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان افزود: این تصفیه خانه پس از تکمیل و بهره برداری می تواند 2 هزار و 330 متر مکعب فاضلاب را در شبانه روز با روش های پیشرفته لجن فعال و تصفیه تکمیلی فیلتراسیون تصفیه کند.

وی با بیان این که عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر چادگان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: تاکنون 35 کیلومتر از 44 کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل فاضلاب چادگان

200 میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل فاضلاب چادگان