مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-08اقتصادي

حذف یارانه نان خط قرمز مجلس است


اگر نخواهیم 1000نفر یا بیشتر که ارز ترجیحی گرفته اند را کنترل کنیم آیا درست است 85 میلیون نفر را مجازات کنیم؟ این کار دولت مصداق این بیت ضرب المثل است که گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بحث حذف یارانه نان، گفت: ما مدافع مردم هستیم و قرار نیست چون دولت و مجلس با هم همگام هستند مجلس همه تصمیمات غلط دولت را تایید کند با این عنوان که دولت تضعیف نشود.

این کار غلطی است که کسی نتواند در مجلس از دولت گلایه کند چراکه آن را تضعیف دولت قلمداد می کنند.

سید غنی نظری در گفت وگو با عصرایران اظهار کرد: تیم اقتصادی دولت انسجام لازم را ندارد چرا معاون اقتصادی رییس جمهور در کمیسیون اقتصادی دولت حضور ندارد؟ این عدم حضور به چه معناست؟ در این کمیسیون تمام تصمیمات اقتصادی دولت اتخاذ می شود عدم حضور وی در این کمیسیون نشان می دهد که یا در تیم اقتصادی دولت اختلاف است یا این فرد تحمیلی است یا به نحوی فرماندهی واحدی در تیم اقتصادی دولت نیست.

وی ادامه داد: در آستانه عید فطر اعلام می کنند که قوت غالب مردم که نان است گران می شود این حرکت جز بی تدبیری دولت به چه معناست؟ به بهانه آرد صنعتی و سنتی می خواهند نان را گران کنند غافل از اینکه مردم به هیچ عنوان به دنبال تفکیک این موارد نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یارانه نان خط قرمز مجلس است

حذف یارانه نان خط قرمز مجلس است