مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-08ورزشي

2200 گروه جهادی در اردبیل فعال هستند


مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: 2 هزار و 200 گروه جهادی پرچم پیشرفت و عدالت را در اردبیل برافراشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر تأسیس بسیج سازندگی گذشته و در این مدت اقدامات شایسته عمرانی، توسعه ای، محرومیت زدایی و… در کشور به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 200 گروه جهادی در چهار محور محرومیت زدایی، کمک های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی در اردبیل فعال هستند، تصریح کرد: در سال جاری این گروه های جهادی در سراسر استان در گروه های تخصصی عمران، بهداشت و درمان، سلامت و ورزش و… برای انجام خدمت رسانی راهی مناطق محروم شده اند.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل مأموریت اصلی بسیج سازندگی در استان را کمک در مواقع بحران از قبیل زلزله، سیل، حوادث غیرمترقبه، راهسازی، کمک به مناطق محروم و… اعلام کرد و گفت: در زلزله کرمانشاه 21 گروه جهادی از استان اردبیل در منطقه مستقر شده و کمک های مردمی را به دست زلزله زدگان رساندند.

نوظهور افزود: بسیج سازندگی با کمتر از 100 نفر کارکنان جهادی در واقع کار بیش از 20 دستگاه اجرایی را انجام می دهد که شایسته تقدیر است.

وی از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی با رمز یا فاطمه الزهرا در اردبیل از 17 تا 27 اردیبهشت در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور 2 هزار نفر از جهادگران در اردبیل آغاز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2200 گروه جهادی در اردبیل فعال هستند

2200 گروه جهادی در اردبیل فعال هستند