مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-08اجتماعي

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم جاده ها


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: با ساخت و ساز غیر مجاز در حریم جاده ها به عنوان یکی از عوامل اصلی بروز سوانح جاده ای، - ، احمد آخوندی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه یکی از عوامل تأثیر گذار در بروز سوانح و تلفات انسانی حاصل از تصادفات رانندگی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه حفظ حریم و نگهداری از راه ها و ابنیه فنی راه ها از وظایف ذاتی راهداری است، افزود: هرگونه ساخت و ساز در حریم 100 متری جاده ها ممنوع بوده و منوط به اخذ مجوز از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

آخوندی با تذکر به تمام افراد متخلف و فرصت طلبی که به هر نحوی در صدد تصرف و تجاوز به حریم راه ها هستند، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع در بروز سوانح جاده ای، بلافاصله بعد از مشاهده یا گزارش ساخت و سازهای غیر مجاز، این اداره با جدیت نسبت به اعمال قوانین مربوطه اقدام می کند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک با بیان اینکه مقابله با تجاوز به حریم راه ها از وظایف متولیان راه ها است، افزود: این اداره ضمن تعامل با کلیه ادارات و دستگاه های دولتی ذیربط با جدیت با هرگونه قانون گریزی و قانون شکنی مقابله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم جاده ها

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم جاده ها