مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-08اقتصادي

تلاش دولت ایجاد ثبات در بازار است/ اجازه نمی دهیم اقشار نیازمند آسیب ببینند


معاون اجرایی رییس جمهور تلاش دولت ایجاد ثبات در بازار است و تمام مایحتاج عمومی به فضل یاری خدا و کمک مسئولین و تلاش آنها ساماندهی خواهد شد.

- ، صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای اجرای اصلاح نظام یارانه ای میان دستگاه های اجرایی و استاندارها هماهنگی وجود دارد؟ اظهار داشت: اولاً در توضیح مزایای اصلاح نظام اقتصادی مطالبی باید گفت، قانون گذار تکلیفی به دولت داده است.

پس تصمیم دولت در راستای اجرای قانون است و این تصمیم برای کمک به اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است و این تصمیم سبب می شود از ویژه خواری ها و رانت خواری ها جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: به عبارت دیگر با این تصمیم، اقتصاد برای همه ملی و رقابت پذیر می شود.

بارها عرض کردم مهمترین دغدغه آقای رییسی این است که اقشار ضعیف جامعه تحت هیچ شرایطی نباید آسیب ببینند و دولت پشت مردم است و اگر قرار باشد این دولت به خیلی از پروژه ها کمتر اعتبار بدهد قطعاً اجازه نخواهد داد اقشار نیازمند جامعه و دهک های پایین آسیب ببینند.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه حتماً در اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای، وزیر کشور با استانداران همراه و هماهنگ خواهد بود، گفت: اگر قرار باشد طرح اجرا شود همه دستگاه های اجرایی اعم از مجلس، قوه قضاییه، دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت ایجاد ثبات در بازار است/ اجازه نمی دهیم اقشار نیازمند آسیب ببینند

تلاش دولت ایجاد ثبات در بازار است/ اجازه نمی دهیم اقشار نیازمند آسیب ببینند