مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-08حوادث

جزییات دستگیری های گسترده در پرونده مسمومیت الکلی در بندرعباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز اعلام کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، پلیس اطلاعات و امنیت استان در عملیاتی غافلگیرانه چند مرکز بزرگ تهیه، نگهداری و فروش مشروبات الکلی دست ساز را در شهرستان بندرعباس شناسایی نموده که در بازرسی از این اماکن بیش از 10 هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است.

مجتبی قهرمانی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان مبنی بر مراجعه چندین نفر به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در 48 ساعت گذشته، پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع به علت جان باختن و مسمومیت چندین نفر در این رابطه، به دستور مقام قضایی، اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی از همان لحظه ابتدایی آغاز شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس و بهره گیری از شیوه های پلیسی، 2 نفر از خریداران الکل صنعتی به همراه 2 نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکلی دست ساز و 8 نفر از توزیع کنندگان این مشروبات، پس از شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستگیری های گسترده در پرونده مسمومیت الکلی در بندرعباس

جزییات دستگیری های گسترده در پرونده مسمومیت الکلی در بندرعباس