مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-08اجتماعي

239 معلم نمونه استان گیلان تجلیل شدند


مراسم تجلیل از 239 نفر از معلمان نمونه استان گیلان با حضور مسئولان در انزلی برگزار شد.

- ، ظهر یکشنبه مراسم تجلیل از 239 معلم نمونه گیلان با حضور استاندار و مسئولان آموزش و پرورش گیلان در شهرستان انزلی برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در این همایش اظهار کرد: معلمان طی دو سال گذشته زحمات بسیاری متحمل شدند و بدون توجه به زمان و ساعت کوشش کردند تا خلأ تعلیم و تربیت و تحصیل را پر کنند.

محمد فائزی با اشاره به مقاومت اولیای دانش آموزان برای برگزاری کلاس های حضوری، ادامه داد: این مسئله با درایت و دوراندیشی اولیا مدرسه و توجیه معلمان مدارس برطرف شد.

وی با بیان اینکه با توجه به مجازی بودن آموزش های در دو سال گذشته شاهد افت تحصیلی آشکار و پنهان در میان دانش آموزان هستیم، تصریح کرد: این افت تحصیلی از نگاه ما پنهان نیست و اگر جبران نشود در آموزش بعدی تأثیر خواهد بود.

فائزی به تبیین کتاب ها و اندیشه و تفکر استاد مطهری نیز پرداخت و اضافه کرد: ما در سنگر تعلیم و تربیت فقط به دانش آموز علم نمی دهیم بلکه در کنار علم دین را پرورش می دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تلاش دارد علم و دین را در کنار هم پرورش دهد زیرا علم به تنهایی برای ما تمدن ایجاد نمی کند، افزود: این دو باید هم جهت و همسو با هم حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

239 معلم نمونه استان گیلان تجلیل شدند

239 معلم نمونه استان گیلان تجلیل شدند