مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-08سياسي

پنجاه و ششمین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها برگزار شد


پنجاه و ششمین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مراکز و موسسات آموزش عالی با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، پنجاه و ششمین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با موضوع برنامه های اجرایی تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و جمعی از معاونین پژوهشی و فناوری در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی خیرالدین معاون نوآوری و فناوری وزارت علوم به تشریح برنامه های پیشروی این معاونت در تحقق فرمان سال 1401 از جمله تاسیس کارخانه فناوری و نوآوری، پردیس های علم و فناوری مشترک مابین دانشگاه و پارک علم و فناوری، تور ملی فناوری، تدوین سند نظام ملی نوآوری،طرح ملی ترویج کارآفرینی در دانشگاه ها، طرح تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها) و.

پرداخت.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با اشاره به 5 اولویت اصلی وزارت علوم گفت: اولین اولویت وزارت علوم؛ تحقیقات و فناوری در این برهه مرجعیت علمی و دیپلماسی در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجاه و ششمین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها برگزار شد

پنجاه و ششمین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها برگزار شد