مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-08ورزشي

تغییرات شدید پاری سن ژرمن در تابستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به گزارش سایت قطره و به نقل ازلو پاریزین، با تثبیت قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه، سران این تیم از همین حالا در حال برنامه ریزی برای فصل آینده مسابقات هستند و می خواهند تیمی را آماده حضور در مسابقات کنند که بتواند به انتظار طولانی .

- مدیران تیم پاریسی قصد دارند تحولات زیادی در باشگاه خود ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به گزارش سایت قطره و به نقل ازلو پاریزین، با تثبیت قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه، سران این تیم از همین حالا در حال برنامه ریزی برای فصل آینده مسابقات هستند و می خواهند تیمی را آماده حضور در مسابقات کنند که بتواند به انتظار طولانی مدت سران این تیم برای فتح لیگ قهرمانان پایان دهند.

بنا به ادعای لوپاریزین، مدیران تیم پاریسی از همین حالا برنامه ای را برای تابستان آماده کرده اند که با اجرایی شدن آن تحولات فراوانی در تمام سطوح باشگاه اتفاق خواهد افتاد.

در مورد مربی یک نکته کاملا برای مدیران پاریسی واضح است و آن این است که پوچتینو به حضور در پاری سن ژرمن ادامه نخواهد داد.

هیئت مدیره پاری سن ژرمن مربی آرژانتینی را مقصر حذف تیمشان از لیگ قهرمانان می دانند و از همین حالا به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات شدید پاری سن ژرمن در تابستان

تغییرات شدید پاری سن ژرمن در تابستان