مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-08اجتماعي

استان بوشهر 800 کلاس درس تخریبی دارد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استان بوشهر 800 کلاس درس تخریبی دارد که تلاش می شود با کمک خیرین نوسازی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشاهد تلاش گسترده و مستمر معلمان برای ارائه مفاهیم درسی و تربیتی به دانش آموزان بودیم که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به معرفی معلمان نمونه استان بوشهر در سطوح مختلف بیان کرد: استان بوشهر دارای دو معلم نمونه کشوری است که در مجموع کل استان ها، فقط 11 استان دارای معلم نمونه بوده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به واگذاری مالکیت 60 هکتار از املاک آموزشی و تربیتی استان بیان کرد: این مهم پس از 43 سال با همراهی و همکاری بنیاد مستضعفان انجام شده است.

توسعه فضاهای ورزشی وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در استان بوشهر بیان کرد: در قالب طرح ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با عنوان طرح شهید سلیمانی هشت سالن ورزشی سرپوشیده و 36 زمین چمن مصنوعی احداث می شود.

موحدی با بیان اینکه پس از رایزنی های مجدد نمایندگان استان در مجلس، تعداد سالن ها به 14 و زمین چمن مصنوعی به 44 زمین چمن افزایش یافته گفت: سعی داریم با رایزنی های مجدد این تعداد به 50 زمین چمن و 20 سالن ورزشی افزایش یابد.

وی با اشاره به کسب 50 رتبه توسط دانش آموزان بوشهری در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر ادامه داد: 725 دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر 800 کلاس درس تخریبی دارد

استان بوشهر 800 کلاس درس تخریبی دارد