مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-08سياسي

دولت باید بیشتر با مردم صحبت می کرد


معاون اول باید در مجلس حاضر می شد تا تکلیف برای مجلس و مردم واضح می شد چرا که به نظر می رسد دولت باید بیشتر با مردم صحبت می کرد و مسائل را توضیح می داد.

- ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت ماه) با استناد به اصل 71 و ماده 102 آیین نامه داخلی مجلس درباره مباحث مطرح شده برای بررسی گرانی های اخیر در جلسه مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است نمایندگان استدلال های خود را بیان کرده و مباحث خارج از موضوع نداشته باشند، چون ما در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا اقدام دولت منطبق به قانون بوده یا نه و آیا مجلس شورای اسلامی چنین مصوبه ای داشته که دولت چنین اقدامی را انجام داده است؟ وی تصریح کرد: ما باید بتوانیم بررسی کنیم که اقدامات انجام شده آیا استدلال و دلیل را پشتیبانی می کند یا نه و اینکه برخی اظهارات نمایندگان خارج از موضوع مرّ اندیشه را از این شاخه به آن شاخه می برند و باعث می شود ما در تصمیم گیری دچار مشکل شویم.

الان فقط باید استدلال ها شنیده شود و ما باید با توجه به اصل (71) که مجلس قانون گذاری کرده است ببینیم آیا رفتار انجام شده منطبق بر قانون است یا خیر و اینکه دولتمردان می گویند این اقدامات انجام شده، الزام قانون است ما باید بررسی کنیم که آیا الزام قانون مترتب شده بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید بیشتر با مردم صحبت می کرد

دولت باید بیشتر با مردم صحبت می کرد