مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-08اجتماعي

رفع خاموشی 171 نقطه از بوستان های غرب تهران


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 از رفع خاموشی 171 نقطه از بوستان های فرا منطقه ای این محدوده غربی پایتخت خبر داد و گفت: این اقدام در کمتر از یک ماه مورد اجرا قرار گرفته است.

- اظهار داشت: بوستان جنگلی چیتگر، لتمان کن، آبشار البرز و جوانمردان به عنوان بوستان های فرا منطقه ای در این محدوده از شهر تهران قرار دارد که روزانه هزاران نفر از گردشگران به این محیط مراجعه می کنند؛ که به دلیل فرسودگی بخشی از روشنایی این بوستان ها از کار افتاده بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 افزود: طی یک پایشی از سوی همکارانم در اداره فضای سبز روشنایی هایی که خاموش شده و به یک نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود، در 171 نقطه شناسایی و اقدام به رفع خاموشی صورت گرفت.

وی ادامه داد: بخشی از این رفع خاموشی ها به درخواست شهروندان که با سامانه 137 تماس گرفته بودند مورد شناسایی قرار گرفت و همکارانم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع درخواست های شهروندان کردند و موجب رضایت شهروندان شدند.

علی بخشی با تاکید بر اهمیت نورپردازی به عنوان یکی از راه های بالا بردن دید به عنوان عنصری برای زیبایی شهری اظهار کرد: همزمان با رفع خاموشی پایه چراغ های بوستان ها، طرح نورپردازی نیز در برخی از نقاط از بوستان ها در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خاموشی 171 نقطه از بوستان های غرب تهران

رفع خاموشی 171 نقطه از بوستان های غرب تهران