مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-08فرهنگي

انتقاد از شباهت «نجلا» و «زیرخاکی» وارد است/ حذف 100 دقیقه از قصه


در نشست سریال «نجلا» به فضای این اثر دفاع مقدسی و قراردادن گرفتن آن در کنداکتور نوروزی و رمضانی و همچنین تفاوت های آمارهای مختلف از بینندگان آن سخن گفته شد.

- ، نشست خبری سریال نجلا امروز یکشنبه 18 با حضور مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه، خیرالله تقیانی پور کارگردان، حسین امیرجهانی نویسنده و جمعی از بازیگران این سریال در روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

تقیانی پور در ابتدا درباره انتخاب این سریال دفاع مقدسی برای پخش در بازه نوروز و رمضان بیان کرد: همیشه در ماه رمضان باید سریال های سفره افطاری داشته باشیم و علاوه بر آن آثار دیگر هم باشند، نباید صرفاً یک نوع از آثار نمایشی را داشته باشیم و به خورد مخاطب بدهیم.

آرش ظلی پور از بازیگران این سریال بیان کرد: من سال ها اجرا کردم در تیم ماه عسل و برنامه های پربیننده بودم و الان می بینم که مخاطبان این سریال را دیده اند و بازخورد می دهند و به نظرم اتفاق خوبی بود که این سریال در این بازه زمانی پخش شد مخاطب باید انتخاب های مختلف داشته باشد.

کریمی در ادامه گفت: زمانی که برای بازه پخش سریال تصمیم گیری می کردیم به خیلی اتفاقات توجه داشتیم و انتخاب این مجموعه برای نوروز تصمیمی ناگهانی نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از شباهت «نجلا» و «زیرخاکی» وارد است/ حذف 100 دقیقه از قصه

انتقاد از شباهت «نجلا» و «زیرخاکی» وارد است/ حذف 100 دقیقه از قصه