مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-08سياسي

ایجاد اتحادیه های تخصصی حوزه کسب و کار مجازی، موجب جلب اعتماد مردم می شود


عضو کمیسیون صنایع مجلس، ایجاد اتحادیه های تخصصی کسب و کارهای مجازی را از موثرترین سازوکارها برای ساماندهی این حوزه و اقدامی موثر در راستای تقویت اعتماد عمومی نسبت به فعالیت های صنفی در فضای مجازی برشمرد.

- حجت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ایجاد اتحادیه های تخصصی کسب و کارهای مجازی را از موثرترین سازوکارها برای ساماندهی این حوزه و اقدامی موثر در راستای تقویت اعتماد عمومی نسبت به فعالیت های صنفی در فضای مجازی برشمرد.

نماینده مردم فسا در مجلس یازدهم اظهار داشت: با ایجاد اتحادیه های تخصصی، هم کسب و کارها تخصصی تر می شوند زیرا هر تشکل یا اتحادیه می تواند بخشی از فضای کسب و کار مجازی را چه در حوزه توزیع، چه در حوزه خدمات دهی و چه در حوزه هایی که احتمالا در آینده بر بستر این فضا شکل می گیرند، به نحو مطلوب تری مدیریت و سرپرستی می شوند.

      فیروزی ادامه داد: با این اقدام، مردم هم می دانند برای دریافت هر خدمتی به کدام یک از این اتحادیه ها باید مراجعه کنند و همین موضوع، به نوبه خود، موجب تخصصی تر شدن دسترسی ها به فضای مجازی نیز می شود.

وی با بیان این که هدایت صحیح مشتریان به بخش های توزیعی یا خدماتی، مردم را از بلاتکلیفی می رهاند تصریح کرد: با ایجاد اتحادیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اتحادیه های تخصصی حوزه کسب و کار مجازی، موجب جلب اعتماد مردم می شود

ایجاد اتحادیه های تخصصی حوزه کسب و کار مجازی، موجب جلب اعتماد مردم می شود