مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-08اقتصادي

خدمات رسانی بدون مشکل در سیستم توزیع آرد استان فارس


مهدی جمالی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، افزایش قیمت آرد صنف و صنعت توسط ستاد تنظیم بازار کشور را دلیل افزایش اقلامی چون انواع نان فانتزی، ماکارونی، بیسکویت، کیک و کلوچه عنوان کرد و گفت: از 24 اردیبهشت ماه قیمت این اقلام افزایش خواهد یافت.

  وی با اشاره به اینکه این آزادسازی قیمت در راستای اجرای طرح ملی بازتوزیع هوشمند و عادلانه یارانه ها رخ داده است، گفت: با حذف ارز 4200 تومانی و اجرای طرح ملی عادلانه شدن یارانه ها قیمت آرد صنف و صنعت آزاد شد.

  مدیرکل غله فارس، افزود: با توجه به تصمیمات ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش قیمت گندم مورد استفاده صنعت از 2700 تومان به 12 هزار تومان، در راستای بحث هدفمندسازی یارانه ها کلیه واحدهای صنعتی مربوط به تهیه کیک و کلوچه، بیسکویت، ماکارونی و به طور کلی صنایع آردبَر غیر نانوایی افزایش قیمتی را خواهند داشت.

  جمالی افزود: در مورد نان فانتزی نیز که جزء همین صنعت محسوب می شود، فروش آرد از محل گندم 900 تومانی بود که قیمت آرد به 1200 تا 1270 می رسید که اکنون قیمت گندم به 12 هزار و قیمت آرد به 16 هزار تومان افزایش یافته است.

  او با اشاره به اینکه این افزایش قیمت هنوز در استان فارس ابلاغ نشده است، گفت: به دلیل اینکه واحدهای صنعتی سهمیه آرد یارانه ای خود را دریافت کرده اند تا 24 اردیبهشت مجاز به افزایش قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی بدون مشکل در سیستم توزیع آرد استان فارس

خدمات رسانی بدون مشکل در سیستم توزیع آرد استان فارس