مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-08پزشكي

ارائه خدمات رایگان سلامت محور به ساکنان کوره پزخانه ها


شهردار منطقه 19 همزمان با هفته سلامت از اجرای برنامه های این هفته با شعار «سلامت ما، حال خوب ما» در قالب خدمات آموزشی، اجرای نمایش، مسابقه و برنامه های تفریحی برای شهروندان خبر داد.

- ، مهدی هدایت همزمان با هفته سلامت از اجرای برنامه های این هفته با شعار سلامت ما، حال خوب ما در قالب خدمات آموزشی، اجرای نمایش، مسابقه و برنامه های تفریحی برای شهروندان خبر داد و گفت: با هدف ارتقای سلامت شهروندان ویژه برنامه هایی از 17 اردیبهشت آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

همچنین خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، مشاوره روانشناسی، اهدای هدایا، طب سنتی، غربالگری قند و فشار، مشاوره تغذیه، بهداشت دهان و دندان به ساکنان کوره پزخانه ارائه می شود.

شهردار منطقه 19 در تشریح برنامه های این هفته گفت: زنگ سلامت همراه با برنامه های نمایشی سلامت محور و صبحانه سالم در مدارس منتخب نواحی پنجگانه برگزار می شود.

وی ادامه داد: گذر سلامت و قرارگاه سلامت به ترتیب در مقابل مترو عبدل آباد و کوره پزخانه ها در روزهای بیستم و بیست دوم اردیبهشت ماه با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران برپا خواهد شد و خدماتی نظیر غربالگری ایدز، مشاوره، تغذیه و مامایی و توزیع ماسک به شهروندان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان سلامت محور به ساکنان کوره پزخانه ها

ارائه خدمات رایگان سلامت محور به ساکنان کوره پزخانه ها