مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-08ورزشي

احداث بیمارستان مهستان در اولویت کاری قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران مهستان شهر جدید هشتگرد ، ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت شهر، گفت: تاکید داریم در قدم اول بیمارستان شهرجدید وخدمات بهداشت و درمان در دستورکار قرار گیرد.

وی افزود: احداث سالن های ورزشی فاز 7 و 4 و اقدامات اساسی درجهت خدمت رسانی برای مردم شهرجدید مهستان در اولویت بعدی شرکت عمران قرار گیرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در خصوص پروژه ها شهرجدید مهستان ضمن ارائه نقطه نظرات سازنده، ارائه مطلوب خدمات زیربنایی و روبنایی در این شهرها و توزیع مناسب خدمت رسانی در این مناطق شده را جهت رفاه حال مردم خواستار شد.

حدادی در ادامه اضافه کرد: شهر جدید مهستان با الگوی ساختاری و سیستمی موجود توسعه پیدا کرده و همواره ظرفیت فعالیت های جنبی شهری در کنار بحث سکونت شهروندان باید به طور جدی همزمان سایر پروژه های شهری از جمله طرح های مختلف زیربنایی و زیرساختی، توجه به سرانه های مورد نیاز شهر و بحث کیفیت ساخت و ساز و احداث پروژه های به صورت جهادی پیگری شود.

وی در ادامه افزود ضمن اتحاد و انسجام در شهرجدید مهستان، اظهار کرد: تمامی بخش های مربوط به پروژه تعیین زمان و موانع پیش رو رفع شود تا هرچه سریعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان مهستان در اولویت کاری قرار می گیرد

احداث بیمارستان مهستان در اولویت کاری قرار می گیرد