مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-08سياسي

پایه های اساسی سبد غذایی مردم نباید آسیب ببیند


نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه دولت زمین مین گذاری شده تحویل گرفته است، گفت: بی تردید ظرفیت بی نظیر و ثروت بیکران ملت با مدیریت صحیح عبور از بحران را رقم خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (18 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی طی تذکر اظهار داشت: ملت عزیز ما می دانند که امروز با اقتصادی زخم خورده و با شاخصه هایی اسف انگیز مواجه بوده و این دولت نه سرزمین سوخته بلکه زمینی مین گذاری شده تحویل گرفته است اما ظرفیت بی نظیر و ثروت بی کران این ملت قطعا با مدیریت صحیح عبور از بحران را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: جراحی حساب شده، حتمی و الزامی است اما هر تصمیمی که بیش از این فشار را بر مردم افزایش دهد قابل قبول نبوده و گوشت، روغن، نان و ماکارونی از جمله پایه های اساسی سبد غذایی مردم است که هرگز نباید آسیب ببیند لذا به معاون اول رییس جمهور تذکر می دهم که در مسیر اجماع در تصمیمات با مجلس همفکری کرده و افکار عمومی را اغنا کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: به وزیر راه در خصوص عدم پلاک گذاری و اجازه کاربری به کامیون های با کیفیت خارجی وارداتی کارکرده تذکر می دهم چرا که در این شرایط برخی از کامیون ها بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه های اساسی سبد غذایی مردم نباید آسیب ببیند

پایه های اساسی سبد غذایی مردم نباید آسیب ببیند