مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-08سياسي

نقدپذیری مسئولان مقدمه اصلاح جامعه است/ منتقدان انصاف داشته باشند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به لزوم نقدپذیری مسئولان، گفت: انتقاد دلسوزانه، منصفانه و نقدپذیری مسئولان مقدمه اصلاح جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: وحدت رویه در تمامی حوزه ها باید بین مسؤولان و جناح ها وجود داشته باشد تا مردم صدای واحدی را بشنوند و این مهم باید سرلوحه کار تمامی مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اگرچه امکان اختلاف سلیقه در برخی از جوانب وجود دارد ولی نباید شخص و یا گروهی را تخریب کرد و در نهایت باید با وحدت و هم افزایی مشکلات را برطرف کرد.

وی بصیرت مسئولان و مردم را تنها راه جلوگیری از ایجاد تفرقه و دشمنی دشمنان با مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: باید نقد منصفانه و نگاهی مسالمت آمیز همراه با وحدت به مسائل داشته باشیم چرا که همه ما متعلق به این نظام هستیم.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: نقادی و نقد پذیری در راستای مطالبه گری و برای کمال و اصلاح جامعه انجام می شود و باید از نقد منصفانه در راستای حل مشکلات استفاده کرد.

امام جمعه بجنورد در ادامه به 17 اردیبشهت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی اشاره داشت و افزود: بسیج از مصادیق سرمایه اجتماعی کشور محسوب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدپذیری مسئولان مقدمه اصلاح جامعه است/ منتقدان انصاف داشته باشند

نقدپذیری مسئولان مقدمه اصلاح جامعه است/ منتقدان انصاف داشته باشند