مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-08سياسي

چرا عده ای حاضر به رقابتی کردن صنایع خودروسازی نیستند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه شرکت های خودروسازی هیچ گونه منافع ملی را در اهداف خود ندیده اند، گفت: چرا عده ای با وجود نارضایتی مردم و رهبری حاضر به رقابتی کردن صنایع خودروسازی نیستند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به شرایط اقتصادی روز کشور اظهار داشت: انتظار می رفت رشد روزافزون گرانی ها با روی کار آمدن دولت جدید کنترل می شد اما عدم تغییر مدیران ناتوان منجر به نارضایتی در بخش های مختلف جامعه شده است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت نان اعم از سنتی و صنعتی به هر بهانه ای از جمله قاچاق آن به کشورهای همسایه توجیه مناسبی نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خطاب به رییس جمهور یادآور شد: شما در آذرماه 1400 و در صحن مجلس در خصوص بودجه به کنترل قیمت ها و تثبیت اقتصاد اشاره کردید؛ امروز سؤال این است که آیا مسیر درست انتخاب شده و آیا مدیران اجرایی توان کنترل قیمت ها را داشته اند.

گودرزوند چگینی ادامه داد: در شرکت های دولتی و وابسته به دولت هزینه ها هر روز بیشتر از قبل می شود؛ آیا این شرکت ها از دایره دولت خارج شده اند؟ وی همچنین با بیان اینکه اقتصاد دستوری درست نمی شود، به وضعیت خودروسازی در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عده ای حاضر به رقابتی کردن صنایع خودروسازی نیستند

چرا عده ای حاضر به رقابتی کردن صنایع خودروسازی نیستند