مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-08سياسي

تقدیر از پیشکسوتان خوشنویسی استهبان


رییس اداره فرهنگ و ارشاد استهبان و دبیر اجرایی همایش آستان جانان، از برنامه ریزی برای تجلیل سه تن از پیشکسوتان خوشنویسی در قالب این همایش خبر داد.

- ، امید کیامرث با بیان اینکه تکریم شخصیت های فرهنگی و هنری، نشانه بالندگی و توسعه یافتگی جامعه است، گفت: به همت مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان از آیت الله سید جعفر حجت کشفی، استاد محمد مهاجر و دکتر احمدعلی باروتی، توسط دبیرخانه آستان جانان تجلیل خواهد شد.

او با بیان اینکه برنامه تجلیل از این شخصیت های هنری پنجشنبه 29 اردیبهشت جاری در تالار علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی استهبان برپا می شود، گفت: گرامیداشت اساتید برجسته خوشنویسی در قالب ستاد اجرایی و دبیرخانه اجرایی همایش آستان جانان با هدف تقویت و پاسداشت ارزش های فرهنگی و هنری، ارتقا هویت ملی، معرفی الگوها و ظرفیت های بومی و قدردانی از فرهیختگان علم و ادب و فرهنگ شهرستان همزمان در هفته فرهنگ و هنر در حال برگزاری است.

کیامرث با اعلام اینکه به نمایندگی از جامعه فرهنگی و هنری شهرستان از تلاش های ستاد اجرایی و دبیرخانه اجرایی و تمامی مدیران و مسئولان که ما را یاری داشته اند، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می کند، افزود: بزرگداشت مفاخر فرهنگی و هنری کاری بسیار ضروری و مفید فایده است این سنت حسنه را ارج می نهیم چه زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از پیشکسوتان خوشنویسی استهبان

تقدیر از پیشکسوتان خوشنویسی استهبان