مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-08اقتصادي

ساخت و بهسازی 29 پروژه راه روستایی گلستان


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ساخت، بهسازی و آسفالت 29 پروژه راه روستایی با اعتبار 71 میلیارد تومان در استان خبرداد.

- ، قاسم دبوری فریمانی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: 29 پروژه راه روستایی با اعتبار 71 میلیارد تومان در گلستان در حال اجرا است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: طول اجرای این پروژه ها 96 کیلومتر بوده و عملیات اجرایی این پروژه ها از قبیل زیرسازی، احداث ابنیه فنی و اجرای آسفالت انجام شده و یا در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل چهار پروژه بسطام دره-دادلی غزنین- دولت اورلان، سویجق- بادیانلی، سایت کچیک و قرناوه- چنارلی در مراوه تپه و چهار پروژه در رامیان شامل محور اخلی-فجر، الهادی- ویرو، ملچ آباد و جوزچال می شود.

به گفته دبوری فریمانی، سه پروژه قورچای-حاجی نبی، نرگس چال و آنتنی های خوش ییلاق در آزادشهر، سه پروژه کردآباد، سیاه مرزکوه و آزادتپه به پیرواش در علی آبادکتول و همچنین سه پروژه قلعه قافه-وامنان، آهنگرمحله و احداث دیوار سنگی ملاتی کیلومتر 9 محور قلمی ساسنگ در مینودشت از جمله این پروژه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و بهسازی 29 پروژه راه روستایی گلستان

ساخت و بهسازی 29 پروژه راه روستایی گلستان