مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-08اقتصادي

گزارش سال 1400 آی تی بازار


آی تی بازار جزو قدیمی ترین سایت های تخصصی در زمینه آی تی به زبان فارسی است که در ادامه گزارشی از روند کاری این سایت در سال گذشته را می خوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، آی تی بازار اولین و قدیمی ترین سایت تخصصی در زمینه آی تی به زبان فارسی است که از سال 1389 تا کنون مشغول ارائه خدماتی از قبیل اعلام قیمت روز کالاهای دیجیتال، معرفی منابع فروش معتبر (فروشگاه های اینترنتی + فروشگاه های حضوری بازار)، نقد و بررسی مشخصات فنی کالاها، تولید و انتشار جدیدترین اخبار تخصصی فناوری، اعلام تخفیف های ویژه و روزانه فروشگاه ها و سایر خدمات مرتبط با محصولات آی تی و فناوری جهت ارائه به کاربران خود است.

آی تی بازار از 1389 تا 1400 آی تی بازار در سال نخست با ایده بازار اینترنتی تخصصی در زمینه کالاهای دیجیتال و متشکل از یک تیم 3 نفره شروع به فعالیت کرد و علاوه بر گسترش و توسعه اهداف خود در سراسر ایران تیم خود را به مرور گسترش داد.

در طی این 11 سال آی تی بازار تبدیل به یک خانواده 50 نفره گردیده است، خانواده ای متشکل از نخبگان و متخصصان حوزه آی تی کشور تا بتوانند با علاقه و تخصص خود فرآیند خرید در بازار آی تی کشور را بهبود ببخشند.

سال 1400 در بازار آی تی ایران چگونه گذشت؟ همان طور که گفته شد آی تی بازار در طی سال های گذشته قصد خدمت رسانی بیشتر به کاربران و مشتریان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سال 1400 آی تی بازار

گزارش سال 1400 آی تی بازار