مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-08فرهنگي

تازه ترین آلبوم گروه «تال» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بالابرزان عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر شده در حوزه موسیقی نواحی ایران است که طی روز های اخیر با هنرمندی گروه موسیقی تال به سرپرستی فرج علیپور از نوازندگان شاخص و شناخته شده موسیقی منطقه لرستان در دسترس .

- تازه ترین آلبوم گروه موسیقی تال به سرپرستی فرج علیپور از نوازندگان و خوانندگان پیشکسوت منطقه لرستان در قالب 14 قطعه مختلف پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بالابرزان عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر شده در حوزه موسیقی نواحی ایران است که طی روز های اخیر با هنرمندی گروه موسیقی تال به سرپرستی فرج علیپور از نوازندگان شاخص و شناخته شده موسیقی منطقه لرستان در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

چوپی ، بانو بانو ، شبانه ، جومه آوی ، چش سی ، مریم ، ملک دوس ، سیت بیارم ، آرزو ، شرط ، قمرتاج ، هالو گنم خره ، خوش اومایی ، بالابرزان عنوان قطعاتی هستند که با زبان لُری در دسترس مخاطبان قرار گرفته اند.

البته اغلب این قطعات مشتمل بر آثار پرطرفداری است که گروه تال طی سال های اخیر آن ها را در قالب کنسرت های مختلف برای علاقه مندان اجرا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آلبوم گروه «تال» منتشر شد

تازه ترین آلبوم گروه «تال» منتشر شد