مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-08دانش

همتراز کردن بودجه پژوهشی دانشگاه های تهران با دانشگاه های مادر استان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صالحی در نشست مشترک با معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، - معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: یکی از اقدامات مهم در زمینه بودجه، همتراز کردن بودجه پژوهشی دانشگاه های تهران با دانشگاه های مادر استان ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صالحی در نشست مشترک با معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، گفت: استان اصفهان ظرفیت های پژوهشی فراوانی دارد و در حوزه رابطه تحقیقات پایه و روند تجاری سازی آنان اقدامات خوبی در این استان شکل گرفته است و به همین خاطر استان اصفهان در بخش نوآوری ممتاز است.

وی وجود کنسرسیوم پژوهش در استان اصفهان را یکی از برتری های این استان در حوزه پژوهش بیان کرد و افزود: همه امور پژوهشی را می توان به وسیله این کنسرسیوم انجام داد و به سرانجام رساند؛ پس شناخت این کنسرسیوم بسیار مهم است و نقش مهمی در امور پژوهشی دارد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم بیان کرد: در حال حاضر کشور های توسعه یافته از ویژگی نوآوری باز در سیستم خود استفاده می کنند که به وسیله این نوآوری شرکت های دولتی و خصوصی اکثر امور خود را برون سپاری می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتراز کردن بودجه پژوهشی دانشگاه های تهران با دانشگاه های مادر استان ها

همتراز کردن بودجه پژوهشی دانشگاه های تهران با دانشگاه های مادر استان ها