مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-08فرهنگي

برگزای جشنواره غذای سالم در هفته سلامت


فرهنگسرای سلامت همزمان با آغاز هفته سلامت از روز شنبه 17 اردیبهشت طی مراسمی با حضور جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان گلستان برنامه های این هفته را آغاز کرد.

- ، فریبا سجادی رییس فرهنگسرای سلامت گفت: فرهنگسرای سلامت به دنبال هویت تعیین شده خود در راستای ارائه خدمات فرهنگی هنری به توانیابان، نابینایان، کوتاه قامتان و سایر اقشار جامعه همزمان با آغاز هفته سلامت با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه 4 و با شعار سلامت ما، حال خوب ما به استقبال این هفته رفت.

وی افزود: مراسم افتتاح این هفته روز شنبه 17 اردیبهشت در بیمارستان گلستان و با حضور جمعی از پزشکان و متخصصان این مرکز در بخش های متنوع نمایشنامه خوانی کوتاه قامتان، شعرخوانی هنرمند نابینا، معرفی کتاب رها نوشته نازنین فاطمه جمشیدی هنرمند معلول و…، برگزار شد.

سجادی اضافه کرد: با همین رویکرد و به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از توانمندی و اشاعه راهکارها روز شمار هفته سلامت به شرح زیر اعلام می شود یکشنبه 18 اردیبهشت؛ اجرای شب شعر گنج بی نشان با حضور شاعران نابینا و کوتاه قامت سه شنبه 20 اردیبهشت؛ رونمایی از کتاب نابینایی و همسریابی زهرا میرآخوری و اجرای موسیقی کوتاه قامتان چهارشنبه 21 اردیبهشت؛ اجرای برنامه قدم قدم تا بهشت توسط نابینایان پنج شنبه 22 اردیبهشت؛ اکران فیلم جنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزای جشنواره غذای سالم در هفته سلامت

برگزای جشنواره غذای سالم در هفته سلامت