مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-08سياسي

باید برای حل مشکل گرانی تدبیر کرد


برنامه های مطرح شده از سوی وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در جلسه امروز مجلس برای پیشگیری از بیماری است اما هم اکنون عارضه ایجاد شده و باید برای آن تدبیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه 18 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی درباره توضیحات وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی درباره گرانی آرد و کالاهای اساسی، اظهار داشت: آنچه را که امروز از زبان وزرای اقتصاد و کشاورزی شنیدیم توضیح واضحات بوده و این گویای عدم حضور دولت در جامعه است.

وی افزود: وقتی دولت از جامعه بی خبر باشد احساس توانمندی می کند، زمانی که حداقل ها در جامعه وجود نداشته باشد و توان خرید مردم به صفر برسد، چگونه می توان ساز وکاری برای افزایش توان جامعه ایجاد کرد.

نماینده مردم سراوان خاطر نشان کرد: متاسفانه ما به آنچه که می گوییم ایمان نداریم و این گویای بی برنامگی وزرا بوده که نمی دانند در کجا قرار داشته و نمایندگان چه می گویند؛ متاسفانه ناتوانی دولت در حدی است که نمی توان از توانایی های آن صحبت کرد، در استان سیستان و بلوچستان که محرومیت به اوج خود رسیده است و در طول ماه مبارک رمضان نان و روغن بسیار کمیاب بوده و آب ها خشکیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای حل مشکل گرانی تدبیر کرد

باید برای حل مشکل گرانی تدبیر کرد