مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-08سياسي

اجرای عدالت مهمتر از سخن گفتن از عدالت است


اجرای عدالت مهمتر از سخن گفتن از عدالت است و اگر بتوانیم با تصمیمات قانونی و در عمل به تحقق عدالت کمک کنیم گام مهمی در افزایش سرمایه اجتماعی برداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین نور آلله قدرتی در آخرین روز سفر به استان فارس که به منظور بررسی لایحه اصلاح قانون تعزیرات انجام شد در جلسه شورای قضایی استان فارس گفت: اجرای عدالت مهمتر از سخن گفتن از عدالت است و اگر بتوانیم با تصمیمات قانونی و در عمل به تحقق عدالت کمک کنیم گام مهمی در افزایش سرمایه اجتماعی برداشته ایم.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم فرصت مغتنمی است که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم بیان داشت: اجرای عدالت نیازمند سه اصل اساسی قانون کارآمد، مدیران صالح و ناظران امین و شجاع است و انگیزه الهی مسئولان در خدمت به مردم و مطالبه گری عمومی شرط اساسی در کارآمدی این سه اصل است.

وی مردم را ناظران اصلی اجرای قوانین و مقررات خواند و افزود: جدّیت مردم در نظارت بر قوانین و مقررات به تحقق بهتر، دقیق تر و سریع ترعدالت کمک خواهد کرد.

عضو شورای عالی قضایی کشور کمک به تحقق عدالت را از وظایف همه سازمان ها، نهادها و در نتیجه شکل گیری تعاملات سازمانی ارزیابی و تصریح کرد: در عین حال در قانون اساسی این مسئولیت سترگ بر عهده دستگاه قضایی گذاشته شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عدالت مهمتر از سخن گفتن از عدالت است

اجرای عدالت مهمتر از سخن گفتن از عدالت است