مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-08سياسي

لزوم همکاری شهرداری تهران و هلال احمر برای دپوی اقلام امدادی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم همکاری شهرداری تهران و هلال احمر برای دپوی اقلام امدادی در سوله های بحران گفت: هلال احمرایران بین 174 کشور از جمعیت های برتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران اظهارداشت: امسال شاهد یکصدمین سالروز تشکیل هلال احمر هستیم که نشانگر ریشه های عمیق این نهاد و مقبولیت آن بین مردم است.

تمام اعضای این نهاد سفیران صلح و دوستی و فرشتگان نجات هستند.

عضو شورای شهر تهران افزود: تمام نیروهای هلال احمر با عشق برای حفظ حرمت و کرامت انسانی فارغ از مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی تلاش می کنند و در حوادث و بحران های مختلف از اولین نفرات هستند و با رشادت های خود در کنار مردم حضور دارند.

هرجای دنیا صدای آسیب دیدگان را بشنوند به یاری مظلومان می شتابند.

وی با بیان اینکه هلال احمر بین 174 کشور از جمعیت های برتر است، خاطرنشان کرد: این نشان از عملکرد شایسته و قابل تحسین جمعیت هلال احمر است که مایه مباهات مردم محسوب می شود.

صادقی با اشاره به واردات واکسن کرونا توسط هلال احمر در اوج تحریم های ناجوانمردانه کشور یادآور شد: پوشش حرفه ای و تخصصی حادثه آتش سوزی بیروت و بازگرداندن کودک جنگ زده افغانی به آغوش خانواده از زحمات و خدمات نیروهای هلال احمر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری شهرداری تهران و هلال احمر برای دپوی اقلام امدادی

لزوم همکاری شهرداری تهران و هلال احمر برای دپوی اقلام امدادی