مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-08سياسي

موضوع قطع درختان منطقه 17 در کمیسیون حفظ باغات پیگیری شود


عضو شورای شهر تهران برای بار دوم نسبت به جابجایی غیر اصولی درختان در منطقه 17 تذکر داد و گفت: بر اساس گزارش کارشناسان 72 اصله درخت در عملیات جابه جایی درخت خشک شدند و باید کمیسیون باغات وارد عمل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه من در 31 فروردین ماه تذکری را در خصوص جابجایی غیر اصولی درختان در منطقه 17 مطرح کردم، اظهار کرد: این تذکر به صورت مکتوب ارسال نشده و شهردار منطقه 17 در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها و صدا و سیما بسته خبری را تهیه کرده که در آن نشانی از کارشناسی وجود نداشت و صدا و سیما نیز چشم خود را بر حقیقت بسته بود که باید این سازمان پیگیری کند که چرا این بسته خبری غیرواقعی تهیه شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: بر اساس گزارش کارشناسان 72 اصله درخت در عملیات جابه جایی درخت خشک شدند، 48 اصله صدمه ندیده بودند و وضعیت 27 اصله نیز مشخص نبود؛ این بازدید به همراه کارشناس این منطقه انجام شد.

وی همچنین تصریح کرد: این جابجایی با وسایل نقلیه مناسب و تخصصی صورت نگرفته بود و برای سهولت در جابجایی نسبت به هرس و سربرداری درختان سبز اقدام کرده بودند و باید کمیسیون باغات وارد عمل شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع قطع درختان منطقه 17 در کمیسیون حفظ باغات پیگیری شود

موضوع قطع درختان منطقه 17 در کمیسیون حفظ باغات پیگیری شود