مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-08سياسي

نحوه حمایت وزارت بهداشت از شرکت های دانش بنیان اعلام شد


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از اعمال ضرایب و امتیاز برای محصولات دانش بنیان شرکت های تولید داخل توسط این نهاد در تمامی مناقصات 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سید حسین صفوی درباره گسترش حمایت هیات امنای صرفه جویی ارزی از شرکت های دانش بنیان تولید کننده تجهیزات پزشکی گفت: با توجه به نامگذاری سال 1401 با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید در جهت پیشرفت و بهبود اقتصادی کشور، این نهاد درسال جاری، حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تولید تجهیزات پزشکی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به مفاد  تبصره 1 ماده 25 آیین  اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات ، امتیاز ارزیابی کیفی و فنی برای محصولات دانش بنیان با ضریب 1.

2  در تمامی مناقصات سال 1401 هیات امنای صرفه جویی ارزی لحاظ می شود همچنین برای محصولات دانش بنیان شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری و مناطق ویژه علم و فناوری و مناطق ویژه اقتصادی  این ضریب تا 1.

5 قابل افزایش است.

صفوی با اشاره به اقدامات هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در خصوص خرید تضمینی اقلام سلامت محور تولید شده توسط شرکت های دانش بنیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حمایت وزارت بهداشت از شرکت های دانش بنیان اعلام شد

نحوه حمایت وزارت بهداشت از شرکت های دانش بنیان اعلام شد