مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-08اقتصادي

اجرای طرح های بهینه سازی شبکه توزیع برق روستایی در دامغان


مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از اجرای طرح های بهینه سازی شبکه توزیع برق روستایی در این شهرستان خبر داد.

- سید محمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: طرح های بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستایی، یکی از اهداف مهم برای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق رسانی و استمرار خدمات دهی به مشترکان است.

وی گفت: شبکه فشار ضعیف 20 روستای این شهرستان به مقدار 9 هزار متر بهینه سازی گردیده که حدود هشت کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل و قریب به 100 اصله پایه نیز جابه جا یا تعویض شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان افزود: اصلاح یک هزار و 400 متر شبکه فشار متوسط و جابه جایی و تعویض 20 اصله پایه برق نیز، از دیگر اقداماتی است که با صرف هزینه ای به مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال به اجرا درآمده است.

 وی با اشاره به این که برای سال 1401 هم برنامه ریزی شده تا 14 کیلومتر شبکه سیمی 20 روستای دیگر این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شود اضافه کرد: جابه جایی و تعویض 90 اصله پایه برق، از دیگر برنامه های پیش بینی شده این مدیریت است.

 وی یادآور شد: قدرت آباد، نمکه، دشتبو، عبدالله آباد، امروان، مهماندویه، حسینان، معلمان، دیان، سبحان، حیدرآباد، بها آباد، سینگ، نوا، توچاهی، صح، مایان، وام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های بهینه سازی شبکه توزیع برق روستایی در دامغان

اجرای طرح های بهینه سازی شبکه توزیع برق روستایی در دامغان