مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-08اجتماعي

مدل جدید اعلام تعطیلی مدارس/ اعتراض والدین به نحوه اطلاع رسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،صبح امروز در یک اتفاق عجیب زمانی که دانش آموزان تهرانی در مدرسه بودند اعلام شد که مدارس به علت گردو غبار زیاد تعطیل است.

- امروز بچه های دبستانی به مثل همیشه به مدرسه رفتند، اما ساعتی بعد اعلام شد که مدرسه تعطیل است آن هم به خاطر آلودگی هوا! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،صبح امروز در یک اتفاق عجیب زمانی که دانش آموزان تهرانی در مدرسه بودند اعلام شد که مدارس به علت گردو غبار زیاد تعطیل است.

و مساله ای که مورد چالش قرار گرفت این بود که از مدارس تماس گرفتند که بیایید فرزندتان را ببرید چرا که مدرسه تعطیل است!این موضوع روایت امروز خیلی از والدین بچه های تهرانی بود؛ وقتی فرزندشان را به مدرسه سپردند، اما عنوان شد که مدرسه تعطیل است آن هم به خاطر آلودگی هوا!*استانداری تهران: دبستان ها امروز تعطیل استعابد ملکی معاون عمرانی استانداری تهران توضیحی درباره دیر اعلام کردن تعطیلی مدارس نداده است و گفته است: با توجه به وضعیت هوای استان تهران و قرار گرفتن شاخص در وضعیت ناسالم، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برگزار شد طی مصوبه این جلسه، مدارس پیش دبستانی، استثنایی و ابتدایی شهر تهران امروز یک شنبه 18 اردیبهشت تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل جدید اعلام تعطیلی مدارس/ اعتراض والدین به نحوه اطلاع رسانی

مدل جدید اعلام تعطیلی مدارس/ اعتراض والدین به نحوه اطلاع رسانی