مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-08سياسي

قالیباف: کالابرگ الکترونیکی باید اجرایی شود


رییس مجلس با بیان اینکه براساس تصمیم دولت و مجلس کالابرگ الکترونیکی باید اجرایی شودگفت: با توجه به پیگیری ها و جلساتی که انجام شده، ان شاءالله یک آرامش معیشتی برای مردم ایجاد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی یکشنبه هجدهم اردیبهشت ماه 1401 گفت: امروز یکی از مباحث مهمی که مورد توجه نمایندگان مجلس قرار دارد و نمایندگان بر حسب تکلیف ای که وظیفه خود می دانند به آن بپردازند مسائل مربوط به گرانی ها و مشخصاً گرانی آرد صنعتی و ماکارونی است.

رییس مجلس اظهار داشت: مسئله اصلی که باعث نگرانی بیشتر مردم شده این است که گرانی اخیر شروع گرانی کالاهای اساسی باشد که معیشت مردم به آن گره خورده است.

وی افزود: ریشه این نگرانی ها یه مردم به این برمی گردد که اگر قرار است ارز ترجیحی مربوط به کالاهای اساسی هدفمند شود گرانی های شدیدی در دیگر کالاها که مرتبط با با آن هستند ایجاد خواهد شد گرانی آرد صنعتی و ماکارونی به گونه ای بود که باعث افزایش نگرانی مردم شد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در گرانی های اخیر موضوع افزایش قیمت ماکارونی هم بی توجهی به قانون مجلس باعث شد تا مردم را به شدت ناراحت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: کالابرگ الکترونیکی باید اجرایی شود

قالیباف: کالابرگ الکترونیکی باید اجرایی شود