مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-08اقتصادي

کشف 70 تن ماکارونی احتکار شده در شیراز


70 تن ماکارونی احتکار شده و مقادیری کالای قاچاق در شیراز کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی با اعلام این خبر گفت: براساس گزارش واصله از نمایندگان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، گشت مشترک به محل انباری در شیراز عزیمت کرد و مقادیری کالا از آن کشف شد.

به نقل از سازمان صمت فارس، ایزدی با بیان اینکه انبار توسط فردی که خود را به عنوان پخش مواد غذایی معرفی کرد اما هیچ گونه مجوز فعالیت نیز نداشت اجاره شده بود، گفت: پس از بررسی مشخص شد ایشان به صورت دلالی اقدام به خرید و فروش انواع مواد غذایی می کند.

ایزدی گفت: بنا بر اعلام فرد محتکر، کالاها طی 10 روز گذشته خریداری و دپو شده بود.

ایزدی اضافه کرد: پس از استعلام انجام شده مشخص شد که انبار مورد نظر در سامانه جامع انبارها ثبت نبوده و ایشان نیز فاقد کد نقش تجاری در سامانه جامع تجارت است، در نهایت کل کالاها به منزله احتکار صورتجلسه شد.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در این انبار انواع ماکارونی به میزان تقریبی 70 هزار کیلوگرم کشف و پرونده تخلف احتکار به ارزش 8 میلیارد و 600 میلیون ریال تشکیل شد.

 ایزدی بیان کرد: تعداد 77 کارتن پودر شربت و اسمارتیز خارجی که فاقد هرگونه مجوز واردات قانونی بوده که کالاهای مذکور نیز به ظن قاچاق صورتجلسه گردید و ارزش ریالی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 70 تن ماکارونی احتکار شده در شیراز

کشف 70 تن ماکارونی احتکار شده در شیراز