مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-08سياسي

علوی: در دوران پساکرونا باید برای رفع آسیب های روانی کرونا تلاش کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: - عضو شورای شهر تهران از برنامه ریزی انجام شده توسط مدیریت شهری با همکاری وزارت بهداشت جهت بهبود سلامت روان شهروندان خبر داد و گفت: در دوران پسا کرونا باید برای رفع اسیب هایی که کرونا و محدودیت های ایجاد شده به روح و روان مردم وارد کرد، تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: امسال بعد بیش از 2 سال که با ویروس کرونا و محدودیت های وضع شده مواجه بودیم، با کمتر شدن محدودیت ها و فروکش کردن نسبی کرونا یک مقدار مباحث روانی و اجتماعی و آسیب هایی که در این ایام به جامعه وارد شده، خود را نشان می دهد.

وی شهر و شهروندان را دارای 2 وجه جسمی و روحی دانست و افزود: در مورد شهروندان سعی شده در هفته سلامت با همکاران خوبمان در وزارت بهداشت و مجموعه های دیگر همکاری کنیم و برای هر 2 وجه ذکر شده برنامه ریزی انجام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای ششم شهر تهران یاداور شد: برای جسم که مدت هاست کادر درمان در بیمارستان ها زحمت می کشند و برای وجه روحی شهروندان نیز که آسیب هایی دیده بودند، بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: در دوران پساکرونا باید برای رفع آسیب های روانی کرونا تلاش کنیم

علوی: در دوران پساکرونا باید برای رفع آسیب های روانی کرونا تلاش کنیم