مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-05-08سياسي

بیش از 830 هزار معلم کشورمشمول طرح رتبه بندی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری صبح امروز در مراسم تجلیل از معلمان شهرستان خلخال اظهار کرد: بیش از 830 هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه بندی هستند که تلاش می کنیم تا معوقات فرهنگیان نیز حل شود.

وی افزود: این طرح شامل نومعلمان و معلمان بازنشسته است که از تاریخ بازنشستگی شامل رتبه بندی خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی رغم تعلل 12 ساله مجلس و عدم همراهی دولت در سال های گذشته، طرح رتبه بندی معلمان برجای مانده بود که با تلاش های انجام شده از سوی نمایندگان مجلس یازدهم این طرح بالاخره تصویب شد و از شهریور ماه 1400 ابلاغ ها صادر و بالاخره اجرایی می شود.

نظری در خصوص تجهیزات مدارس شهرستان خلخال نیز بیان کرد: در حال حاضر 9 مدرسه در حال ساخت در مناطق شهری و روستایی وجود دارد که در شهر خلخال ساخت مدرسه ناصری و هنرستان باهنر به سرانجام رسیده است.

در ادامه امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به اینکه، معلمی شغل انبیاست افزود: بی شک نقش معلمان در تربیت فرزندان و نسل جدید جامعه تاثیرگذار و مهم است.

حجت الاسلام کریم اسدی بر لزوم احترام به معلمان و حفظ جایگاه رفیع آنان در جامعه تاکید کرد و گفت: تلاش معلمان برای پیشرفت و موفقیت دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 830 هزار معلم کشورمشمول طرح رتبه بندی هستند

بیش از 830 هزار معلم کشورمشمول طرح رتبه بندی هستند