مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-08سياسي

نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور در شیراز برگزار می شود


با حضور مشاور رییس جمهور، نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور، همچنین افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از واحد های صنعتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نادر طیبی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز امروز با بیان این مطلب گفت: سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در راس هیاتی به شیراز سفر می کند و در سفری یک روزه، ضمن حضور در نشست مشترک مدیران عامل مناطق ویژه سراسر کشور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تعدادی از پروژه های این منطقه را افتتاح، کلنگ زنی و بازدید خواهد کرد.

طیبی افزود: دیدار با استاندار فارس و بازدید از شهر گردشگری سلامت از دیگر برنامه های بازدید سفر مشاور رییس جمهور به شیراز است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: همچنین نشست و بررسی مشکلات مناطق ویژه اقتصادی سراسر کشور با حضور  مدیران عامل مناطق ویژه از دیگر برنامه های سفر یک روزه دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به شیراز است.

در این سفر مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی کشور و مسئولان استان فارس، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را همراهی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور در شیراز برگزار می شود

نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور در شیراز برگزار می شود