مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-08ورزشي

نگاهی به درآمد نجومی باشگاه ها از حضور در لیگ قهرمانان اروپا


هر تیم برای رسیدن به مرحله یک هشتم، مبلغ 9میلیون و 600 هزار یورو، برای یک چهارم 10 میلیون و 600 هزار یورو و برای نیمه نهایی 12 میلیون و 500 هزار یورو دریافت کرد.

- هر تیم برای رسیدن به مرحله یک هشتم، مبلغ 9میلیون و 600 هزار یورو، برای یک چهارم 10 میلیون و 600 هزار یورو و برای نیمه نهایی 12 میلیون و 500 هزار یورو دریافت کرد.

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم های رئال مادرید و لیورپول به فینال همراه شد و این دو تیم هفتم خردادماه برای کسب عنوان قهرمانی رودرروی هم قرار می گیرند.

در این میان دانستن میزان جوایز مالی که انگیزه مبارزه می شود خالی از لطف نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حضور در لیگ قهرمانان برای بقای یک باشگاه بزرگ حیاتی است زیرا نه تنها به آنها اعتبار می بخشد بلکه پای مبالغ مالی زیادی در میان است که می تواند برنامه ریزی یک فصل را مشخص کند.

در میان تیم های بزرگ، رئال مادرید با صعود به فینال لیگ قهرمانان، وضعیت بسیار شگفت انگیزی به دست آورده و 105 میلیون و 34 هزار یورو درآمد کسب کرده است.

این رقمی است که باشگاه کهکشانی ها پس از حذف پاری سن ژرمن آن هم به شکلی حماسی و تا حدودی معجزه آسا در مرحله یک هشتم نهایی، چلسی در یک چهارم نهایی و منچسترسیتی در نیمه نهایی به دست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به درآمد نجومی باشگاه ها از حضور در لیگ قهرمانان اروپا

نگاهی به درآمد نجومی باشگاه ها از حضور در لیگ قهرمانان اروپا