مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-08بين الملل

قحطی در آمریکا و انگلیس و به صف شدن پادوهای رسانه ای علیه ایران


BBC فارسی و VOA، بی اعتنا به شرایط بحران زده آمریکا و انگلیس، نگران گرانی در ایران شدند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، BBC فارسی و VOA، بی اعتنا به شرایط بحران زده آمریکا و انگلیس، نگران گرانی در ایران شدند! وبسایت بی بی سی فارسی، ضمن استناد به برخی تحلیل های سفارشی عناصر غربگرا می نویسد: گرانی و نایاب شدن ماکارونی خاطرات دوران سال های جنگ ایران و عراق را زنده کرد.

از چند روز پیش که قیمت جدید ماکارونی و نان(!؟) اعلام شده، شاید کمتر کسی انتظار داشت این ابلاغیه ها، با واکنش های گسترده به خصوص از طرف طرفداران و حامیان دولت روبه رو شود.

این سوال مطرح شده که چه اتفاقی در صحنه سیاسی ایران در حال بروز و ظهور است که مدافعان سرسخت دیروز، بعد از گذشت چند ماه به منتقد سفت و سخت دولت تبدیل شده اند.

مدیریت اقتصادی دولت به گونه ای شکننده شده که کسانی مانند محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا [سردبیر خبرآنلاین، سایت وابسته به مدیران دولت روحانی!] با هشتگ دولت علیل و دولت ماکارونی در توییتر از ابراهیم رییسی خواستند قبل از اینکه یکسالگی به قدرت رسیدنش را در پاستور جشن بگیرد، استعفا دهد.

بخشی از نزدیکان و طرفداران حکومت از دولت فاصله گرفته اند و تیم اقتصادی دولت را به ناکارآمدی و ناتوانی متهم می کنند و خواهان ترمیم کابینه هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قحطی در آمریکا و انگلیس و به صف شدن پادوهای رسانه ای علیه ایران

قحطی در آمریکا و انگلیس و به صف شدن پادوهای رسانه ای علیه ایران