مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 23:322022-05-07سياسي

شهیدان خان طومان در تاریخ ماندگار شدند


حاج غفار باقری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای خان طومان گفت: شهدای خان طومان این مردان بزرگ در شب نبرد سخت خان طومان کاری کردند که در تاریخ ماندگار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حاج غفار باقری در یادواره شهدای خان طومان در حسینیه عاشقان کربلای ساری طی سخنانی اظهار کرد: شهدای خان طومان این مردان بزرگ در شب نبرد سخت خان طومان کاری کردند که در تاریخ ماندگار شدند.

وی گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که امام خمینی (ره) برای ما به ارمغان آوردند و با این انقلاب ما را بر ملت های منطقه برتری دادند و باید قدر این نعمت را بدانیم و در دفاع از انقلاب اسلامی جانفشانی و ایثارگری کنیم.

فرمانده 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه کسانی که نعمت انقلاب را چشیدند امروز بر گردن شما تکلیف بزرگی است، تصریح کرد: آن تکلیف بزرگ بر گردن شما دفاع از انقلاب و بازپس گیری ارض مقدس است که دشمن بر آن مسلط شده است و مردمان آن زمان از امام خود سرپیچی کردند و دستورات نبی خدا را عمل نکردند.

این مسؤول در ادامه اضافه کرد: اگر تحت فرمان رهبری نباشیم و فعل جهاد را ترک کنیم و در مقابل دشمن مقاومت نکنیم و کار این شهیدان را نکنیم، باید منتظر باشیم از مقام ایمان سقوط کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان خان طومان در تاریخ ماندگار شدند

شهیدان خان طومان در تاریخ ماندگار شدند